Med NKI mäter vi kundnöjdhet

Vi på OBOS ser oss som en samhällsutvecklare och vill skapa hem som uppfyller våra kunders drömmar och önskemål. Därför är det viktigt för oss att få reda på hur du som kund upplever oss och ditt bostadsköp. Detta gör vi genom att bjuda in dig till att delta i en anonym NKI-undersökning.

Vad är NKI?

NKI står för Nöjd Kund Index och är en metod för att mäta kundnöjdhet. Vi anlitar ett oberoende företag, Prognoscentret, att skicka ut och samla in resultaten. Undersökningen mailas ut ca två månader efter slutbesiktning. Har du ingen e-post får du undersökningen hem i din brevlåda istället.

Det är viktigt för oss att du är nöjd

Vi på OBOS jobbar med att ständigt förbättra oss och dina synpunkter är viktiga i vår strävan att ha branschens nöjdaste kunder. Dina svar är anonyma, men vi tar väl tillvara på dem i vårt utvecklingsarbete. Och som tack för att du svarat skänker vi 50 kronor till Barncancerfonden.

Dela detta

En av Nordens största bostadsutvecklare

Sök bostad hos OBOS

Under 2017 levererade vi bostäder till 161 av Sveriges 290 kommuner. Just nu planerar vi för nya projekt över hela Sverige. Välkommen att hitta ditt nya hem hos OBOS du också.

Sök bostad här

Ett nytt hem

Att flytta till ett nybyggt hem är en speciell upplevelse. Här hittar du inspiration, visningar och information för dig som vill flytta till ett nytt hem hos OBOS.

Läs mer om ett nytt hem